lauantai 2. huhtikuuta 2011

It was perfect

Noniiin, pitkästä aikaa, mitä kuuluu?
No joo. mä olin eilen elokuvissa Marian ja Silvian kanssa, oli ihan hauskaa ennen ja jälkeen elokuvan. Ja sen elokuvankin aikana vaikka se oli joissain kohdissa aika kamala. Yhes kohtaa katoin silvian rannekellosta aikaa ja sit se yritti ite kattoo siit aikaa. Niin mut se leff amitä käytiin kattoo oli siis Black Swan. Se oli oikeesti ihan hyvä, siis tosi hyvä mut sellanen ettei sitä välttistä kattoi uuestaa se oli meinaa aika raskas ja psykoottinen. Sillee ku se päähenkilö kuvitteli asioita, mut se loppu oli oikeesti aina, täydellinen? eikai sitä muuten voi oikee kuvata.
 Sitten me mentiin Marialle ku piti kerrata matikkaa valtakunnallisii varte, hah niin varmaa. Me katottiin jotai Niko Kivelää ja niitä koomikkoja xD ja sit Housea ja sillee kaikkee jännää. Sit me juteltii ja naurettii aika myöhään kai, mä olin kuollu ku mentii nukkuu mut sit oisin voinu pyörii sängyssä koko yön.
 Tänäään mitäs me muuten tehtiinkään. No siis sen lisäks et juteltii Jennylle ja sitten me pelattiin angry birdsii jaaaa katottiin jotai ihmeellistä. Sit iskä haki mut kotii ja syötii ja jajajajajajaja tässä sitä ollaan. Lupasin kirjottaa tänää blogii mut mulla ei tosiaan oon mitää ihmeellistä, vois tosin laittaa pari kuvaa viel tähän loppuu tosta viimeajoilta.

No tosa oli toi yks päivä ku oli Mirvan synttärit viiem kuussa. Rusetti päähän ja menoks xD Mä en tiä, mua ärsyttää mun hiukset suuresti ku se on tälläset ihme ketkut ku ei suostu misää senos pysymään.

Noin taisin mennä Marian synttäreille. Sini keltanen meikki, musta on tulossa kovaa vauhtia ruottalainen vaikka en osaa kieltäkään oikeestaan yhtään. Ehkä mun yks onnistuimist ameikeistä vähää aikaan.

2 kommenttia: