maanantai 17. tammikuuta 2011

I'm not okay I promise!




Päiviä!
Tulin tosa tunti kaks sitten kotiin enkä oo onnistunu saamaan viel mitään aikaa, taino syön, mutta se ei oo kovin ihmeellistä.
Katon tietty Täydellisii Naisii, kun Kaili toi sen viidennen kauden lainaan mulle. <3 YEY!


 Iltani suunnitelmat, vähän opiskelua ja täydellisii naisii ja sitten vaikka valokuvaamista ja noh nukkumista tietenkin. Lenkill epitäis päästä koiran kanssa mutta toi on vähän hankalaa kun se maan pinta on liukas ja siinä alla on lumi on vajoavaa tai sellasta, hankala kävellä oli aamullaki. Bussi oli vähän myöhässä ja sillen.

 Koirasta tuli mieleeni tä supersöpö kuva minkä otin siitä. tuituitui ku se nukkuu tollen kerällään ja tui. Tosa on muuten mun talvikengät. Vaaleen vispipuuron väriset talvitennarit ja sit noi kivan näköset kengät. Niissä tosi on hirveen tollanen liukas pohja. Ei vissiin ihan talvikengiks tarkotettu mut oon mä pärjänny.



 Vois vaik laittaa kuvii mitä oon hiljattain ostanu.
 Juotavaa joku päivä, vissiin Keskiviikkona nyky-treeneihin.
Toi on jotain mailan parhaan makusta <3


 Aattelin kokeilla uutta kuumuus suojaa hiuksiin. Makso jotain 8 euroo stokkal.



 Sit toi hieno Top Model vihko, 8,95€
Rimmelin irotopuuteri parasta mitä oon koskaa käyttän, 9,95€
Sitten tuo huulirasva, niistä on tulossa taas mulle joku pakkomielle.

2 kommenttia:

  1. haluuks mun vanhan topmodelin mihi oon piirtäny ehkä kaks kertaa ? :D:D: sain lahjaks joltai mummilt enkä tee sil mitää XDXDD

    VastaaPoista
  2. Noniin ilmottudunpahan mäkin nyt sitten lukijaks :))

    VastaaPoista