lauantai 23. huhtikuuta 2011

OPI INK

Noniiin, taas viikon työn alla ollut blogimerkintä no siis sen tekemisen alottaminen, en tajua miten mä en koskaan onnistu sit tekemään näitä blogimerkintöjä useemmin. Sitku alotan ni kuitenkin tulee tätä tekstiä niin maan perusteellisen paljon ettei mitään rajaa.
Mä tässä vähä innotuin taas näistä kynsistäni, ekaks voisi laittaa kuvii kynsistä ku ne oli joskus pisimmillään (kauhee sana) ja tykkäsin ja ehtisin laittaa niitä, sit tulee pari uusintä kuvaa kai. En muista oliko niitä kaks. Ja sit mun uusin lakka hankinta ja uus rakkaus vaikka kallein asia mitä mä oon pitkään aikaan ostanu. Kannattaiskohan huolestuu ku lakoista tulee niitä asioita mitä ostaa mielummin kun vaatteita, musta mulla on ihan kiitettävästi lakkoja mutta sittenku miettii ni eihän mulla edes oo vaaleenpunasta tai pinkkiä. No mun vaaleenpunanen on tää ranskalaisen manikyyrin alulakka ettei sen puolee. Pitäis hetiku saa rahaa ni ostaa päälyslakka ja alulakka. En varmasti saa enää ku meen sukulaisille rahaa ku sielä on pikku prinsessa. Mun serkku <3 on se kyllä mahottoman sulonen kuvissa ja maanantaina mä vihdoin nään sen. : D Se on toki vasta en tiä oisko neljä vai kuin monta päivää vanha, viis päivää jos oikein laskin. Okei ja nyt niihin lakkoihin ku tästä tuli ihan kauhen pitkä selitys.


Tais olla välivaihe tohon seuraavaan lakkaukseen mikä näkyy siis seuraavassa kuvassa, täytyy sanoo ettei mun kynnet ilmeisesti oo koskaan kovin ihanan pitkät olleet. Vaikka mun mielestäni ne olikin ihan hyvän pituset. Noh täsä mä sitten lakkailen näitä ja odotan et kasvais ja oikeesti hoidan näitä.


 Jooooo, elikkä pitää sanoo et mä rakastuin tähän lakkaukseen :D vissiin eka minkä mä tein. Siis sellasen misä olis jotain muutakin kun yhtä väriä. Tässä ssitä huomaa et oli alkanu näköjään vähän halkeilemaan, niinkun mun kynnet nyt aika, toivotaan et kunhan saan rahaa ja kunnon päälys ja alulakan ni asiaan tulee korjaus ja sillälailla.
 Nä nyt oli joku fiasko, mä en tajuu, ei vaan kannata yrittää ite tehdä mitään seepra vai mikälie kuvioo ainakaan hammastikulla, ranskalainen manikyyri vanha ystäväni täsä näkyy alla että ei sen pahempaa.

 Siinä oli jännä Hello Kitty ihme lakkaus, kamala kun nyt ajattelee. Mulla oli parempikin mutten löydä kuvaa se oli kyllä ihan niinku mun ensimmäisiä ehkä enenmän aikaa vieviä lakkauksia. Siinä oli ihan paperista hello kitty naama että joo.

 Noniin tollasen vetäsin eilen kynsiini. Mietin tässä vaan että kun mulla oli tosa toi nude lakka alla, niin se oli toista päivää siinä. Musta ne oli tylsät ja rupesin lukemaan noita kynsilakkausmikälie blogeja ja sit vaan vedin jotain kynsiini ja toihan oli ihan siisti.
Noniin nyt on nää lakat msitä oon iteasiassa ihan ylpeä. Vielä odottelen että noi mitkälie peukalonkynsissä kuivaa, näkyy tosa kuvassa aka huonosti. No kuitenkin mulla on siinä alla kynnenkovettaja alulakka ja siten on sellanen vaaleenpunanen ranskalaisen manikyyrisetin lakka jaa sitten mun uusi rakkaus noissa päissä. Mun eka OPI lakka jase nyt on se mun pitkästä aikaa kallein mikään minkä oon ostanu. Käytin 16.20€ kynsilakkaan. Toi kuulostaa mun mielestä aika hurjalta vai?  no mutta sitten mun on tosa päälä vielä jotain seppälästä aikaa sitten ostamaani hilelakkaa, iha hyvää mun mielestä täytyy sanoa ja nyt mulle kävikin selväksi mikä wild and crazy lakka kuulosti niin tutulta, sitähän se on  siis ja väri oli nimeltään indian chief <3 ihana kimalle lakka mitä käytän ties kuinka paljon ku se kuivuu suht nopeasti ja ei halkeile kovin helposti. Niinku toi OPI lakka, siis se on ehottomasti mun kaikkien aikojen paras lakkani eikä ihme, se on myös kallein.
Joo tosa kuva siitä, se on lilahtava toi näyttäää vähän liian sinertävältä, nimi sanoo enenän ku mitä toi kuva eli väri oli OPI INK, että joo.


Rakastuin tosa yks päivä no siis monta viikkoo sitten taylor Momsenin tyyliin ja ostin tumman punertavan lakan nimeltään so berry, jotenki noi nimet sanoo aika enenmän ku mitä mä osaan kertoa väreistä. Max factorin siis.




 Eilen söin kanaa ja perunaa parsakaalin ja kukkakaalin kanssa. Toi kuva ei näytä erityisen hyvältä mutta toi ruoka oli kyllä hyvää. Syön tänäänkin. Mä en ees tajuu mik mä sanoin ton.

 Oon tässä alkanu käyttää vähän enenmän maitoa ku mä oon huolissani mun luustosta, ku mä en oo pitkään aikaan oikeestään juonu maitoa yhtään, ainakaa ennenku rupesin juomaan kahvii. Nyt mun suurin kalsiumin lähde on kyllä pähkinät.

 Mä oon mielenkiintosta kyllä alkanu taas juoksemaan, mulla on ollu sellasia ajatuksia että nyt mä alan lenkkeilemään, mutta en mä oo sitten jaksanu. Tuli tässä sitten edellispäivänä käytyä ja joo, siinä mun uus harrastukseni. Pitää pitää päni täsä että mähän juoksen eikä antaa laiskuuden voittaa. Tää alkaa vaikuttamaan jo aika pitkältä tekstilta että mä tästä siirryn muokkaamaan blogin ulkoasua ja miettimään sitä lenkille lähtöä.
See you <3
Ja siinä ihana näkymä mun ikkunasta sielä paistaa aurinko, loistava ilma lähteä lenkille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti