sunnuntai 2. tammikuuta 2011

New Year

Mun uuden vuoden lupaus on nyt sitten vihdoin no tässä kunnossa. Se oli siis että alan bloggaamaan ja mahdollisimman usein kirjottelen tietysti. Mä oon sairaan laiska joten saa nähdä miten pitkään tätä kestää mutta toivon et mahdollisimman pitkään.
 


  Ekana vois vaikka kirjottaa vuodesta 2010! ja mitä on luvassa vuonna 2011! 

Vuosi 2010 oli mulle jotenkin tärkeä, mä aloin uskoa itseeni enenmän ku ennen ja hyväksymään itseni sellasena kun olen. Alku vuodesta mä en muista paljoa kuin sen miten maassa mä olin kun en päässyt Tokio Hotelin suomen keikalle. Jos ne tulee tänä vuonna tänne mä pakotan äitini lähteen munkaa kattoo niit ellei se muuten päästä. :D
 Kesä ei ollu niin kamalan erikoinen, ainakaan alkukesä. Porukat oli mökillä ja mä välillä mukana oli vähän tylsää. Yritin alottaa mun edellistä blogia uudestaan, mutta ei se oikeen onnistunut. Heinäkuussa mä olin Tokio Hotelin keikan afterparty miitissä vaikka en ollu keikalla. Se oli hauska päivä ja niin. Sitten mulla oli sen jälkeen melkeen heti ripari mikä ei ollu mikään ihanin kokemus.

Mun hiukset oli siinä vaiheessa päästä siniset, mutta ei ne kauaa sellasena pysynyt. Koulun alun jälkeen mä leikkasin ne lyhyiksi, mitä kadu SYVÄSTI, mutta kaikkeen tottuu. Ennen koulun alkua mä tosin kävin mun kaverin luona Laitilassa. Se oli hyvä päätös, keräsin rahan siihen mun riparirahojen jäänteestä. xD






Loppu vuosi ei ollut niin merkitsevä, tavallaan se myös oli. Mun ehkä vuoden paras ystävä on ollu, meiän cossaus miitin kautta, Henni jonka kanssa mä oon viettäny aika paljon aikaa. :D

Ainakin vuosi on muuttanu mun parempaan suuntaan paljon ja mä oon siitä ilonen.

Tänä vuonna siis tulee kovat paineet varmaan. Pitä opiskella koko kevät nokka kirjassa jotta tulee hyvät arvosanat päättötodisttukseen ja pääsisin sinne minne haluan. Kesällä me mennään porukoiden kanssa kreetalle taas ja sitä mä ootan innolla, siellä on kivaa! Kesästä en tiedä paljoa muuta mitä aijon tehdä. Saa nähdä mitä vuosi tuo tullessaan. Ja syksyllä alkaa opiskelu uudessa paikassa, voi kumpa mä osaisin nähdä tulevaisuuteen ja tietää minne mä joudun sillon, mutta en saa tietää ennenkuin vasta sitten.

Hyvää uutta vuotta 2011!!1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti